eesti keeles suomeksi Po Svensk in english

Kärdla sadama turundamine

LEADER Meede 5: Kohaturunduse toetus
Projekti nimi: Kärdla sadama kui uue mereturismi sihtkoha turundamine

Projekti käigus viidi läbi järgmised tegevused:

  • kujundati ja trükiti kolmeks kokkumurtav voldik (Palun lae alla voldik soome ja rootsi keeles või saksa ja inglise keeles), mis tutvustab Kärdla sadama ajalugu ja uues sadamas pakutavaid teenuseid koos navigatsioonilise juhendiga – 10000 tk.
  • kujundati ja valmistati sadama eilset ja tänast päeva tutvustavad roll-up stendid
  • kujundati ja valmistati valgustusega reklaamsilinder Kärdla sadama visuaalse identiteedi tutvustamiseks
  • osaleti koos sadamavarustuse tootjaga Top Marine OÜ Helsingis messil VENE 2014 ajavahemikul 6.-16.02.2014. Messil oli külastajaid kokku 69000, sh Helsingist ja lähiümbrusest 60% ning eksponente kokku 383. Lisaks meie boksile jagati Kärdla sadama voldikuid ka Suomen veneily- ja purjehdusliitto stendis, Saarte Liinide stendis ja Saare Paat OÜ toodangut esindava Blue Ocean OY poolt välja pandud jahi SAARE 38 salongi laual.
  • osaleti koos sadamavarustuse tootjaga Top Marine OÜ Stockholmis messil ALLT FÖR SJÖN 2014 ajavahemikul 28.02.-9.03.2014. Stockholm International Boat Show ehk Allt för sjön on Rootsi suurim meremess, mis toimub Stockholmi messikeskuses igal kevadel enne navigatsioonihooaja algust. Käesoleval aastal külastas messi kokku 89589 inimest, lisaks 468 meedia esindajat. Messi jooksul tutvustasime külastajatele Eesti ja lähimate naabrite (Soome, Läti) vetes purjetamise võimalusi.

Projekti abikõlblik maksumus kokku 5 599 eurot.

Kärdla sadama turundamine
Kärdla sadama turundamine
Kärdla sadama turundamine
Kärdla sadama turundamine
Kärdla sadama turundamine